Šumadija sajam d.o.o iz Kragujevca, ul. Save Kovačevića b.b. MB 20026316, PIB 103822112, u skladu sa Odlukom o pokretanju postupka javne licitacije za davanje u zakup poslovnog prostora – kancelarijskih kontejnera „Šumadija sajam“ d.o.o. broj 070/23, usvojenoj na sednici Skupštine društva održanoj dana 30.marta 2023. godine,
objavljuje
OGLAS
za javnu licitaciju za davanje u zakup poslovnog prostora – kancelarijskih kontejnera „Šumadija sajam“ d.o.o.
- Šumadija sajam d.o.o. iz Kragujevca, oglašava javnu licitaciju za davanje u zakup poslovnog prostora – dva kancelarijska kontejnera „Šumadija sajam“ d.o.o., ukupne površine 28.80 m2, dimenzija jednog kancelarijskog kontejnera iznosi: dužina 6 m , širina 2.4 m i visina 2,6 m, koji se nalaze na behaton površini ispred objekta „Šumadija sajam“ d.o.o., u ulici Save Kovačevića bb., Kragujevac. Kancelariski kontejneri se daju u zakup kao jedinstvena poslovna celina.
- Početna cena je ustanovljena na osnovu Odluke o davanju poslovnog prostora u zakup („Sl. list grada Kragujevca“ br.15/2010, 10/2011 i 14/2011) i iznosi 50.669,28 dinara sa uračunatim PDV-om.
- Pravo učešća na licitaciji imaju preduzetnici i pravna lica registrovani kod nadležnog organa za obavljanje špediterskih usluga, čiji predstavnik mora da poseduje pismeno ovlašćenje za učešće na licitaciji, koja uplate – polože kauciju u iznosu od 10% od početne cene.
- Uplata depozita u naznačenim iznosima vrši se uplatom na tekući račun 160-254610-24 koji se vodi kod Intesa banke, uz naznaku „ Depozit za licitaciju“. Uplata mora biti izvršena najkasnije 1 (jedan)dan pre dana kada je zakazana licitacija. Učesnici nadmetanja dužni su sa sobom poneti ličnu kartu, fotokopirani broj tekućeg računa koji poseduju u bankama i dokaz o izvršenoj uplati, a predstavnici pravnih lica dokumentaciju potrebnu pravnom licu( akt o registraciji, ovlašćenje pravnog lica za učešće na javnom nadmetanju).
- Kaucija se ne vraća ponuđaču čiju ponudu Komisija prihvati kao najpovoljniju, već se ista zadržava kao avans za uplatu cene zakupnine. Ostalim ponuđačima položena kaucija se vraća u roku od 5 (pet) dana na isti način kako je položena.
- Licitacioni korak iznosi 10% od početne cene.
- Sa najpovoljnijim ponuđačem za predmet licitacije zaključiće se Ugovor o zakupu.
- Zakupac je dužan da ugovorenu cenu zakupa uplati u roku od 3 (tri) dana od dana potpisivanja Ugovora. Ako zakupac ne uplati ugovorenu cenu u navedenom roku, gubi pravo na povraćaj kaucije.
- Javna licitacija za davanje u zakup poslovnog prostora – kancelarije „Šumadija sajam“ d.o.o., održaće se 10. aprila 2023. godine sa početkom u 12 časova u prostorijama Medija centra Šumadija sajma u ulici Save Kovačevića bb, Kragujevac.
- Razgledanje prostora za zakup može se vršiti svakoga radnog dana od 10 do 14 časova .
- Sva potrebna obaveštenja i informacije u vezi sa prostorom za zakup mogu se dobiti na broj 061/2110094 – kontakt osoba Milica Avramović.