Šumadija sajam doo iz Kragujevca objavljuje
OGLAS
za javnu licitaciju u trećem krugu za davanje u zakup prostora za postavljanje ugostiteljskog šatora na 21. Šumadijskom sajmu poljoprivrede od 04–07. septembra 2025. godine
- Šumadija sajam doo iz Kragujevca, oglašava javnu licitaciju u trećem krugu za davanje u zakup prostora za postavljanje ugostiteljskog šatora na 21. Šumadijskom sajmu poljoprivrede od 04-07. septembra 2025. godine.
Prostor za izdavanje je najmanje površine 150 m2 i nalazi se na spoljašnjem prostoru ispred Šumadija sajma.
- Početna cena u trećem krugu licitacije na osnovu Odluke o davanju poslovnog prostora u zakup („Sl. List grada Kragujevca“ br. 38/2015, 3/2016, 34/2016, 29/2020 i 10/2021), Zapisnika komisije formirane za sprovođenje postupka licitacije u prvom krugu br.3-0461 od 31.07.2025. godine kao i Zapisnika komisije formirane za sprovođenje postupka licitacije u drugom krugu br.3-0461 od 31.07.2025. godine iznosi 144.000,00 sa uračunatim PDV-om.
- Pravo učešća na licitaciji imaju preduzetnici i pravna lica registrovani kod nadležnog organa za obavljanje ugostiteljske delatnosti, šifra delatnosti za proizvodnju i preradu hrane, čiji predstavnik mora da poseduje pismeno ovlašćenje za učešće na licitaciji, koja uplate – polože kauciju u iznosu od 10% od početne cene.
- U postupku javnog nadmetanja ne mogu učestvovati preduzetnici ili pravna lica koja nisu izmirila svoja dugovanja prema „Šumadija sajam“doo, odnosno nisu potpisala reprogram o namirenju duga.
- Uplata depozita u naznačenim iznosima vrši se uplatom na tekući račun 160-254610-24 koji se vodi kod Intesa banke, uz naznaku „ Depozit za licitaciju“. Uplata mora biti izvršena najkasnije 1 (jedan) dan pre dana kada je zakazana licitacija. Učesnici nadmetanja dužni su sa sobom poneti ličnu kartu, fotokopirani broj tekućeg računa koji poseduju u bankama i dokaz o izvršenoj uplati, a predstavnici pravnih lica dokumentaciju potrebnu pravnom licu( akt o registraciji, ovlašćenje pravnog lica za učešće na javnom nadmetanju).
- Kaucija se ne vraća ponuđaču čiju ponudu Komisija prihvati kao najpovoljniju, već se ista zadržava kao avans za uplatu cene zakupnine. Ostalim ponuđačima položena kaucija se vraća u roku od 5 (pet) dana na isti način kako je položena.
- Javna licitacija u trećem krugu za davanje u zakup prostora za postavljanje ugostiteljskog šatora na 21. Šumadijskom sajmu poljoprivrede od 04-07. septembra 2025. godine održaće se 21.08.2025. godine sa početkom u 12 časova u prostoru Medija centra Šumadija sajma doo, ulica Save Kovačevića bb, Kragujevac. Razgledanje prostora za zakup može se vršiti svakoga dana od 10 do 14 časova .
- Sva potrebna obaveštenja i informacije u vezi sa prostorom za zakup mogu se dobiti na broj 064/8991641 – kontakt osoba Ana Veljović.